Anmälan och bokningen inför en termin sker i vanliga fall i 3 steg på vår
hemsida >>>
Inför varje termin ska en ny anmälan och bokning göras av alla medlemmar för att behålla sin plats. Tider för när anmälan öppnar skickas ut via mail till befintliga medlemmar, till de som gjort intresseanmälan samt kommuniceras via hemsidan och vår Facebooksida.
Steg 1 - Återanmälan för befintlig medlem:
Inför en ny termin gäller förtur för befintliga medlemmar. Förtur innebär att man har möjlighet att boka till den grupp man gick i föregående termin. Förtur innebär INTE reserverad plats eller garanterad plats utan kräver att du aktivt gör en återanmälan innan nästa datum.
Steg 2 - Byte av grupp för befintlig medlem:
Även i detta steg gäller förtur för befintliga medlemmar. Förtur i detta skede innebär att man har möjlighet att boka till hela verksamheten i mån av plats, innan platserna släpps till allmänheten men här är det först till kvarn som gäller.
Steg 3 - Anmälan nya medlemmar:
Inför en ny termin är det i detta skede nya medlemmar/medlemmar som inte varit aktiv under föregående terminen kan boka sin plats i våra grupper i mån av platser och först till kvarn.
Om grupperna som var av intresse blivit fullbokad så trycker du i första hand i knappen "Bevaka" för den gruppen. På så sätt kommer du få ett automatiskt mail om det skulle bli en ledig plats (här gäller först till kvarn).
Bokning inför höstterminen sker veckan efter midsommar först steg 1 och resterande steg i början av augusti.
Bokning inför vårterminen sker i början av december.